משלוח חינם ברכישה מעל 600 ש"ח
אירועים עסקיים ביקב

אירועים עסקיים ביקב – האירוע הכי מיוחד לכם ולעובדים שלכם

אירועים עסקיים ביקב

 אירועי חברה ואירועים עסקיים ביקב כבר מזמן לא מסתכמים רק בהרמת כוסית חד־פעמית (הכוסית, לא ההרמה) בחדר הישיבות במשרדי החברה. כיום, כל אירוע הוא סיבה למסיבה וכך גם מידת ההשקעה של המעסיקים.  

אם זו הרמת כוסית לקראת ראש השנה או חג הפסח, הענקת תעודות הצטיינות, חתימה על חוזה גדול או מסיבת פורים חגיגית – כל אירוע כזה דורש התייחסות והשקעה מיוחדות. אם בעבר הסתפקנו בכמה דקות של התאספות כל צוות העובדים בחדר הישיבות בזמן שמנכ”ל החברה נושא דברים, בשנים האחרונות הכול השתנה. אירועי חברה ואירועים עסקיים הפכו להיות גדולים יותר, מרהיבים יותר, אטרקטיביים יותר. ומאחר שכל אירוע אמור להשאיר את חותמו בהיסטוריית החברה, אירועים עסקיים ביקב הם סוג אחד מהאירועים הללו.      

ישיבות דירקטוריון וחתימת חוזים – אירועים רשמיים או סתם סיבה למסיבה?  

אירועים רשמיים שונים כמו ישיבות דירקטוריון או חתימת חוזים יכולים להפוך להרבה שלא מעניינים ומרשימים ואפילו חווייתיים כל עוד מקיימים אותם במקומות הנכונים. לשם כך, אנו ממליצים לצאת ממתחם המשרדים שבו אתם מבלים יום־יום ולהגיע ליקב בוטיק במרכז, שם תתארחו במקום שידע לענות על צורכי העבודה שלכם הנדרשים לאירוע וגם לחגיגיות שבאתם לציין אצלנו. 

הרמות כוסית, מסיבות פורים וטקס בחירת עובדים מצטיינים – חגים וזמנים לששון ולשמחה!

באירוע ביקב במרכז תוכלו לציין כל אירוע בחגיגה בלתי נשכחת. היין יזרום בשפע, המוזיקה תתנגן, האוכל יוגש וכל אלה תחת כיפת השמיים ומול הנוף עוצר הנשימה של הכרמים שלנו. דמיינו כמה נפלא יהיה לערוך טקס בחירת עובדים מצטיינים באווירה פסטורלית ומרגשת כל כך. אנחנו בטוחים שאף עין לא תישאר יבשה לשמע מחיאות הכפיים באוויר הפתוח והשקת כוסות היין בעת הברכות.

סיור ביקב – חוויה נפלאה שכל עובד חברה ישמח לחוות 

מלבד החגיגה הרשמית שאליה יגיעו העובדים, אתם מוזמנים לסייר איתנו בין הכרמים, לשמוע את סיפור המשפחה שהוביל להקמת היקב הנפלא שלנו, ולקבל הסבר מקיף על תהליך עשיית היין. כמו כן, תוכלו ליהנות מביקור בחנות היינות של יקב ברבדו, שם תמצאו שלל יינות ומארזים שתוכלו לרכוש עבורכם ועבור העובדים שלכם.

עובד שמשקיע הוא עובד שמשקיעים בו

בלי העובדים שלכם לא יהיו לכם סיבות למסיבות, לא יהיו מי שיניעו את גלגלי החברה ויקדמו אותה למקומות הכי גבוהים. השקיעו בהם, העניקו להם את מרב תשומת הלב, את ההערכה המגיעה להם ותקבלו בחזרה. זו הבטחה.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו את המאמר

מאמרים נוספים

יין הרוזה של יקב ברבדו

זמני הבציר נקבעים בכל שנה מחדש: בציר הענבים הלבנים מתבצע לרוב בסוף חודש יולי. בציר הענבים האדומים מתבצע לרוב בתחילת ספטמבר. בין שתי התקופות ישנו

למדו עוד

FOLLOW US

אני מאשר/ת כי אני מעל גיל 18

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
Scan the code
היי👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן